WishCookie Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Skrivet 7 Februari 2009 Hej är det någon som vet när dom nya pokemon serie börjar på kanal 4? För nu börjar bara Dinosaure king. Snälla svara.
MixedStuff Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Skrivet 7 Februari 2009 Hej är det någon som vet när dom nya pokemon serie börjar på kanal 4? För nu börjar bara Dinosaure king. Snälla svara.Jag är inte säker men jag tror det börjar i mars...Dinoking äger
WishCookie Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2009 Ok tack. xD Ja jag gillar programmet med.
slapparen Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Skrivet 7 Februari 2009 Hej är det någon som vet när dom nya pokemon serie börjar på kanal 4? För nu börjar bara Dinosaure king. Snälla svara.Jag är inte säker men jag tror det börjar i mars...Dinoking äger Dinoking suger sååååå hårt de e bara en lam kopia av pokemon plus att dom är så j*vla töntiga
Gäst caru Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Skrivet 7 Februari 2009 Hej är det någon som vet när dom nya pokemon serie börjar på kanal 4? För nu börjar bara Dinosaure king. Snälla svara.PÅ Jetix kommer ju Pokemon D/P Battle Dimension och en film kommer Pokemon D/P: Rise of Darkrai
Rekommendera inlägg