CeZ Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Skrivet 7 Februari 2009 Hej, jag sitter fast på assassins creed. Jag dödade senast en gammal gubbe som verkade vara någon slags doktor. Jag fick en achivement som hette "The blood of the doctor" från den men nu kommer jag inte längre. Jag hittar inga blinkande ikoner (så som pickpocket, tjuvlyssna osv.) på kartan i någon utav städerna, hur ska jag göra? Jag hoppas ni förstår. Citera
Sidney Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Skrivet 7 Februari 2009 Det var länge sen jag spelade Assassins Creed, men jag ska försöka hjälpa dig. Du vet de där tornen som finns i alla städerna? De som gör att man ser mer av staden på kartan. Testa att kläddra upp i alla dem och kika så kanske du hittar ett nytt uppdrag. Annars kan du försöka gå till gubbarna som man får uppdrag av i städerna (där du sover och sparar och det) eller så kan du dra tillbaka dit man började och kolla om det finns något nytt där. Citera
CeZ Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2009 Tack för hjälpen, men jag provade senare att klättra upp i ett torn i ett annat distrikt (det rika distriktet i detta fallet) och då dök det upp uppgifter att göra. Jag trodde att tornen skulle synas på kartan även om jag inte vart där förut, därför så är det ju när du går in i en ny stad men så var inte fallet så jag hade inte ens letat efter torn i något av de andra distrikten. Jaja, problem löst. Tack igen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.