Otzi Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 jag letar efter nån som man kan spela lsrp me', börjar bli lite tråkigt att köra själv <_< ... det skulle vara skoj att starta ett gäng me bara svennar i XD... om ni kör så adda Paul_Andersen eller posta era namn :D MVH: PAUL_ANDERSEN!!!! :P /[email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 vad e detta för någe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Detta är GTA:SA:MP, ett spel som man spelar olika servrar i och är ganska fett. Spelar också det, rekommenderar en server som är skit grym! Vill dock inte säga för varningar =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KewZon Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Skulle varit bätre om du kunde posta ip adressen och porten :) Därimot skulle jag varit väldigt intresserad på att göra en svensk grupp imponerad av din ide. Men posta ipn så kan jag checka servern. Have a good day/night Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 HostName: Total~Stuntage v4 Address: 62.212.66.33:5555 Players: 20 / 50 Ping: 38 Mode: Total~Stuntage Map: Total~Stuntage Anmäl nu inte för advertise... han frågade efter servern jag spelade på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KewZon Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 HostName: Total~Stuntage v4 Address: 62.212.66.33:5555 Players: 20 / 50 Ping: 38 Mode: Total~Stuntage Map: Total~Stuntage Anmäl nu inte för advertise... han frågade efter servern jag spelade på! Ursäkta missförståndet men i rubriken står det Roleplay eller ser jag helt fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Skulle varit bätre om du kunde posta ip adressen och porten :) Därimot skulle jag varit väldigt intresserad på att göra en svensk grupp imponerad av din ide. Men posta ipn så kan jag checka servern. Have a good day/nightj*vla apa, kolla vad du skrev i fet stil, gjorde fet stil så du kunde se bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KewZon Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Skulle varit bätre om du kunde posta ip adressen och porten :) Därimot skulle jag varit väldigt intresserad på att göra en svensk grupp imponerad av din ide. Men posta ipn så kan jag checka servern. Have a good day/nightj*vla apa, kolla vad du skrev i fet stil, gjorde fet stil så du kunde se bättre! MEN OMG HANDLAR INTE TRÅDEN OM ROLEPLAY! Eller är det något bugg? skulle inte tro det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Du sa att jag ska skicka den servern jag spelar på, herregud. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Tror inte att det var servern du visste om han ville ha ipn på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Asså det tar ju typ en månad för att registrera där ju 0.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Har kört förut och funderade på att börja igen så ser jag denna tråd. :D Eftersom att det åtminstonde verkar finnas ett litet intresse här på fuska så ska jag nog börja lira igen. ;) Kommer med namn och liknande senare. Detta är GTA:SA:MP, ett spel som man spelar olika servrar i och är ganska fett. Spelar också det, rekommenderar en server som är skit grym! Vill dock inte säga för varningar =/ Nej, det här är en server på SA:MP som vi ska snacka om i denna tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg