Mintplanta Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Har kollat upp biljetter till Metallica och AC/DC.. BOTTENNAPP! Slut över allt, på blocket går dom för dryga tusen lappen. Hade gärnat gått på båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Metaltown än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Lite nyfiken på vilka konserter medlemarna på fuska.se ska gå på/planerat. Nämn band, plats och datum. Själv ska jag gå på Children of Bodom på Tyrol 27/2. Lyckost jag vill också dit :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 blir förmodligen siesta i maj....och kanske zombies i malmö nu om några veckor. det ryktas om reel big fish o streetlight manifesto men jag får lyssna mer på dem för att avgöra om jag ska gå. dead prez spelar på mejeriet i lund på torsdag och det verkar som endel kompisar ska gå, men det jag hört var inte värst bra så jag skiter nog i det =) Dead prez? Jag kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.