t00ncheat Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 (redigerat) Tjo folks! nån som vet hur man får så att det står 1337 ifyllt på sitt msn namn. Några av mina kontakter har det så nån som vet tacksam för svar! Redigerat 9 Februari 2009 av t00ncheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Ända bara namnet till 1337? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 (redigerat) Ända bara namnet till 1337? lol Ja men då får jag bara 1337 med det jag mena att det var ifyllt ska lägga upp en bild! Redigerat 9 Februari 2009 av t00ncheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 (redigerat) Fattar inte :S Menar du typ såhär: ¹³³7 ? Jaha, ifyllt ^^ Hade en polare som hade en ifyllt 1337..ska ta och fråga han. Redigerat 9 Februari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 (redigerat) Så här ser det ut har beskärt bilden bara. Redigerat 9 Februari 2009 av t00ncheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Mm, precis..sådär såg polarens ut också. Du sa att några av dina kontakter har ifyllt 1337? Bara ta och kopiera från dom vafan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 okej ska prova! det gick inte han hade det på typ "visnings namn " och inte snabbmeddelande namn... 200 fm till den som klurar ut hur jag ska göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 okej ska prova! det gick inte han hade det på typ "visnings namn " och inte snabbmeddelande namn... 200 fm till den som klurar ut hur jag ska göra! Start> Kör > "Charmap" utan " (Enter) > Ta wingdings (vanliga) o sen välja siffrorna =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Fråga han hur man gör ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 okej ska prova! det gick inte han hade det på typ "visnings namn " och inte snabbmeddelande namn... 200 fm till den som klurar ut hur jag ska göra! Start> Kör > "Charmap" utan " (Enter) > Ta wingdings (vanliga) o sen välja siffrorna =) När jag gör 1337 och kopierar blir resultatet såhär: ..fast på msn blir det som 4 stycken rektanglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 okej ska prova! det gick inte han hade det på typ "visnings namn " och inte snabbmeddelande namn... 200 fm till den som klurar ut hur jag ska göra! Start> Kör > "Charmap" utan " (Enter) > Ta wingdings (vanliga) o sen välja siffrorna =) När jag gör 1337 och kopierar blir resultatet såhär: ŒŽŽ’..fast på msn blir det som 4 stycken rektanglar. konstigt... för mig blire inte så- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 10 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Funkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.