Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Tjo folks! nån som vet hur man får så att det står 1337 ifyllt på sitt msn namn. Några av mina kontakter har det så nån som vet tacksam för svar!

Redigerat av t00ncheat
Skrivet

okej ska prova!

det gick inte han hade det på typ "visnings namn " och inte snabbmeddelande namn...

200 fm till den som klurar ut hur jag ska göra!

Start> Kör > "Charmap" utan " (Enter) > Ta wingdings (vanliga) o sen välja siffrorna =)

Skrivet

okej ska prova!

det gick inte han hade det på typ "visnings namn " och inte snabbmeddelande namn...

Start> Kör > "Charmap" utan " (Enter) > Ta wingdings (vanliga) o sen välja siffrorna =)

När jag gör 1337 och kopierar blir resultatet såhär: ..fast på msn blir det som 4 stycken rektanglar.

Skrivet

okej ska prova!

När jag gör 1337 och kopierar blir resultatet såhär: ŒŽŽ’..fast på msn blir det som 4 stycken rektanglar.

konstigt... för mig blire inte så-

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...