NuTc4sE Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 de e så att jag har tänkt öppna mina portar på routern så jag kan få Xbox Live, men när jag skriver in IP adressen i adressfältet på Firefox så vill den ha lösen ord och användarnamn, nu e de så att jag inte vet vilket användar namn eller lösenord den vill ha, vill den ha min användare eller nåt annat eller så, vilken sorts användarnamn???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 de e så att jag har tänkt öppna mina portar på routern så jag kan få Xbox Live, men när jag skriver in IP adressen i adressfältet på Firefox så vill den ha lösen ord och användarnamn, nu e de så att jag inte vet vilket användar namn eller lösenord den vill ha, vill den ha min användare eller nåt annat eller så, vilken sorts användarnamn????testa anv:admin lösen: altså inget lösenord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Vad har du för router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Brukar vara något liknande: Nick: admin Pass: 12345 Nick: admin Pass: admin Nick: admin Pass: Om du inte ställt innan inloggningen tidigare. Testa någon av dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 (redigerat) Det brukar stå i routerns manual vilket som är standardlösenordet. För min router är standarden iallafall: användare: admin lösenord: password Redigerat 10 Februari 2009 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.