NuTc4sE Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 de e så att jag har tänkt öppna mina portar på routern så jag kan få Xbox Live, men när jag skriver in IP adressen i adressfältet på Firefox så vill den ha lösen ord och användarnamn, nu e de så att jag inte vet vilket användar namn eller lösenord den vill ha, vill den ha min användare eller nåt annat eller så, vilken sorts användarnamn???? Citera
Banish Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 de e så att jag har tänkt öppna mina portar på routern så jag kan få Xbox Live, men när jag skriver in IP adressen i adressfältet på Firefox så vill den ha lösen ord och användarnamn, nu e de så att jag inte vet vilket användar namn eller lösenord den vill ha, vill den ha min användare eller nåt annat eller så, vilken sorts användarnamn????testa anv:admin lösen: altså inget lösenord Citera
Boffaroffe Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 Brukar vara något liknande: Nick: admin Pass: 12345 Nick: admin Pass: admin Nick: admin Pass: Om du inte ställt innan inloggningen tidigare. Testa någon av dessa. Citera
Vitdom Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Skrivet 10 Februari 2009 (redigerat) Det brukar stå i routerns manual vilket som är standardlösenordet. För min router är standarden iallafall: användare: admin lösenord: password Redigerat 10 Februari 2009 av Vitdom Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.