Beerg Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 (redigerat) Tjaa, nu äre så att jag skulle vilja klippa ut ett objekt i photoshop och jag är väldigt ny så jag skulle veta hur man klipper ut enklast och snyggast:P :P EDIT: hittade använde lassot Mod eller admin lås tråd Redigerat 10 Februari 2009 av Beerg Citera
Gäst Member Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 Där har du en bild som du kan få hjälp av. =P Citera
Beerg Skrivet 10 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 10 Februari 2009 Jag har redan testat det:P kanske skulle sagt det men då for delar av det som skulle vara kvar bort.. Men tack endå Citera
Gäst Daniz Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Skrivet 10 Februari 2009 Pen tool är best enligt mig. Citera
Beerg Skrivet 10 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 10 Februari 2009 Pen tool är best enligt mig. Kan man klippa ut med den som t.e.x gubben på din avatar? Citera
Gäst Member Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Skrivet 10 Februari 2009 Pen tool är best enligt mig. Kan man klippa ut med den som t.e.x gubben på din avatar? Ja, det går hur bra som helst. Men jag använder Magic Tool. Citera
Beerg Skrivet 10 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 10 Februari 2009 Pen tool är best enligt mig. Kan man klippa ut med den som t.e.x gubben på din avatar? Ja, det går hur bra som helst. Men jag använder Magic Tool. asså f*n va värdelös jag måste vara:/ får inte till det Citera
Beerg Skrivet 10 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 10 Februari 2009 Kan man klippa ut med den som t.e.x gubben på din avatar? hur ska jag göra med pen tool då? rita runt om gubben/objektet? Citera
Beerg Skrivet 11 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 11 Februari 2009 Tack men jag hade inte pen tool?:S aja jag löste det med "lassot" iaf Tack för svaret endå:) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.