cloudwoud Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Skrivet 10 Februari 2009 (redigerat) Halloj :o Nu e de såhär att jag har tänkt mig att försöka förstå mig på SQL :D Så jag undrar om någon vänlig själ har någon bra guide på SVENSKA Redigerat 10 Februari 2009 av antee Citera
laynus Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Skrivet 10 Februari 2009 Det kan jag säga att det kommer bli svårt för alla sql saker är på engelska... vad ska du ha det till? Du menar inte mysql? fall du menar sql så här Citera
cloudwoud Skrivet 10 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 10 Februari 2009 Det kan jag säga att det kommer bli svårt för alla sql saker är på engelska... vad ska du ha det till? Du menar inte mysql? fall du menar sql så här Japp precis nån guide på svenska kanske? Citera
laynus Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Skrivet 10 Februari 2009 Svårt kan jag säga.... En fråga känner du till google? google is your friend! Citera
cloudwoud Skrivet 12 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 12 Februari 2009 Google?? någon ny uppfinning? Citera
Husko Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Skrivet 12 Februari 2009 Google?? någon ny uppfinning? lol allvar?iaf.. http://www.google.se/ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.