Hoppa till innehåll

? Knappen I Super Mario 64

beccs85

Rekommendera inlägg

Menar du hur man låser upp alla ? knappar? isåfall så där man kommer in i slottet. Där är det ett ljus från taket. Dubbelklicka på X knappen (eller så var det Y) så får du kolla hur du vill. Kolla upp i ljuset så kommer du till en värld. Där kan man låsa upp ? knapparna. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

var finns ? knappen gömd? Jag har letat överallt, men hittar den inte.

Du ska ha 10 stjärnonor tror jag (Kan vara fler) Aja när du ser ljuset i taket i det rummet där du börjar så "titta upp" med Mario. Om du även tar alla röda mynten så får du en stjärna men den går att ta senare.

Flyg ner till platformen och hoppa på knappen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 månader senare...

WINGCAP SWITCH COURSE finner du när du står på solmattan precis innanför slottets dörrar, tryck C, pil upp, titta på solen o vips så är du inne i en bana med entt torn o landar du i mitten där så hittat du en röd knapp där som du dunsar på=röda ? lådorna är klara, så nu kan du hoppa under den o en flygarmössa ramlar ner o mario kan flyga med den. hoppa trippelhopp så flyger hab elller börja från kanonerna.

VANISCAP SWITCH COURSE hittar du utanför slottet, på "slottsgården". du måste först ta bort vattnet genom att dunsa på de två pelarna längst ner i slottet så kommer du in i en tunnel med tegelväggar, gå till vänster där hittar du en dörr med vatten utanför . gå in där och där får du simma till pelarna. När du har dunsat på pelarna så försvinner vattnet och du kan gå ut genom slottets bakdörr. Gå då till vänster, under bron så ser du till vänster ett hål i vägen där nere är banan för den blåa knappen/lådorna. Dem blå lådornas mössor gör att man blir osynlig o skyddad mot fiender.

METALCAP SWITCH COURSE , den kommer jag inte ihåg var den är, SNÄLLA KAN NÅGON HJÄLPA MIG ATT HITTA DEN!

äR DET NÅGON SOM VET HUR MAN FIXAR TILL SUPER NINTENDO 64-KONTROLLERNA?? VÅRA ÄR SÅ SEGA OCH STYRSPAKEN LIGGER NER, NÄR DEN EGENTLIGEN SKA STÅ RAKT UPP I MITTEN.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...