laynus Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Skrivet 11 Februari 2009 Hej nu är det så här att jag har laddat in massa låtar med windows media player som jag har laggt in i itunes mappen men den hittar inte filerna själv? För jag måste sitta och trycka på alla........ Nån som vet nåt sätt att göra det automatiskt? Citera
RazerInc Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Skrivet 11 Februari 2009 Hej nu är det så här att jag har laddat in massa låtar med windows media player som jag har laggt in i itunes mappen men den hittar inte filerna själv? För jag måste sitta och trycka på alla........ Nån som vet nåt sätt att göra det automatiskt? Starta iTunes > Arkiv >Lägg till mapp i biblioteket Citera
laynus Skrivet 11 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 11 Februari 2009 kan man göra så flera gånger? Citera
Gäst Daniz Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Skrivet 11 Februari 2009 kan man göra så flera gånger?Ja Citera
ChipZ Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Skrivet 11 Februari 2009 om du får in samma låt flera ggr så går du bara in på arkiv>visa dubbletter och tar bort en av dubbletten sen(den som du annars måste leta fram igen) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.