asabrasa Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 jag har precis köpt spelet och jag är mario nu men jag vill spela som yoshi hur byter man till yosh igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) Man går till ett rum som ligger ovanför rummet med det sjunkna skeppet. Sen går du in och går in i någon av dörrarna där. Redigerat 13 Februari 2009 av Ruthar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Du vet där var mario var inlåst? Gå tillbaka i hans rum (M över dörren) så kommer Yoshi ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Du behöver ju inte gå in i mario dörren, så länge man går in i dörren med samma karaktär som har den dörren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 är inte mario 64 på ds sama mario som finns på nintendo 64 och på det går det ju inte att vara yoshi vad jag vet iallafal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Det är nästan samma, men inte exakt samma. Man kan vara Yoshi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg