TiredRacoon Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Komedierna nuförtiden är för överdrivna imo, känns bara så sjukt fake..Skräckisarna är ju för att skrämma folk, antingen psykisk terror eller bara så man blir äcklad .. Yesman. Där har du en riktig skräckfilm som äcklar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Det kallas "smak". Alla har olika smaker, filmer behöver inte ens ha någon speciell handling, bara filmen är bra, imo. ;[ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Stop abuse smileys omfg! Skräckisar är blodiga q_q men en klassiker är carrie :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 OfT: ojj, jag postade detta i fel forum.....Kan nån flytta det? OnT: Hur kan man tycka en skräckis är kul eler rolig? Jag tycker inte skräckisar är bra + att jag tycker att handlingen är ganska simpel. Bättre filmer finns ju. T.ex. äventyr och komedier... ja vf skulle man inte tycka skräck filmer är roliga att se??? håller även med dig där att dom alldrig har någon riktig handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 (redigerat) Jag ser skräck lite då och då. Har dock aldrig blivit skrämd av en film så att man hoppar till eller liknande. Jag ser på skräck för jag tycker de har bra handling XD det är väl kul att se folk mördas brutalt. Redigerat 6 Mars 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.