Katthua Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Hej jag har N64 och har pokemon stadium och undrar vad en game pak är. Om jag inte får svar så kommer ni få se den när några hundra tals gånger :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 har för mig att det är att du stoppar in den i din kontroller, sen så sparas allt du spelar i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katthua Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Ja sådan har jag men det funkar ändå inte. Det finns en knapp på den där game paken har den med det att göra tro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jedarc Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Ja sådan har jag men det funkar ändå inte. Det finns en knapp på den där game paken har den med det att göra tro?knappens funktion är att du ska kunna ta ut game paken ur kontrollen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Game pak - en spelkassett Expansion pak - Ökar N64s RAM (används för att kunna spela t.ex. Majoras Mask) Controller pak - Används för att spara sparfiler för vissa spel (väldigt få spel använde detta) Rumble pak - Skakfunktion Det här är de vanligaste paken som finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg