asabrasa Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Skrivet 15 Februari 2009 kan man få in microsoft sam i msn? kan man göra snabbknappar till ord man ofta anväder? hur får man den att läsa upp vad man har skrivit tex i word? säg till om jag ska förtydliga frågorna eller något. tack på förhand. Citera
SoulOfDeath Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Skrivet 16 Februari 2009 (redigerat) kan man få in microsoft sam i msn? kan man göra snabbknappar till ord man ofta anväder? hur får man den att läsa upp vad man har skrivit tex i word? säg till om jag ska förtydliga frågorna eller något. tack på förhand. Det går nog inte... Jag vet inte om det går iaf... Btw: kan man ha en annan röst än Microsoft Sam? (tycker den är lite uttjatad) Redigerat 16 Februari 2009 av melvispressby Citera
TiredRacoon Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Skrivet 16 Februari 2009 kan man få in microsoft sam i msn? kan man göra snabbknappar till ord man ofta anväder? hur får man den att läsa upp vad man har skrivit tex i word? säg till om jag ska förtydliga frågorna eller något. tack på förhand. Det går nog inte... Jag vet inte om det går iaf... Btw: kan man ha en annan röst än Microsoft Sam? (tycker den är lite uttjatad) Om du inte vet svaret, varför ens svara? Det finns program som låter dig använda Microsoft Sam rösten som uppläsare. Den läser då upp all text som du markerar med musen (Främst för folk som ser lite sämre). Snabbknappar till ord finns säkert, googla bara :P Citera
Texaco Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Skrivet 28 Februari 2009 1. kan man få in microsoft sam i msn? 2. kan man göra snabbknappar till ord man ofta anväder? 3. hur får man den att läsa upp vad man har skrivit tex i word? säg till om jag ska förtydliga frågorna eller något. tack på förhand. köp en brax och kalla den sture. 1 & 2 . Är ganska säker på att det är "Nej" på båda. 3. Kopiera texten? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.