GameNight Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) innan hade jag 592 fm men nu har jag bara 92 fm! snälla hjälp mig! nu fick jag 112 Redigerat 17 Februari 2009 av GameNight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) Kan vara något som buggar.. Det är flera medlemmar som har fått sina fuskamynt försvunna. Skicka ett pm till admin så kollar han upp det och återställer dem. Kolla i denna tråd, tror att admin har svara också vad som kan skapa detta problem. http://www.fuska.se/forum/Mina_Fm_Foersvann-t113187.html Redigerat 17 Februari 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) skit.. Hade 6000-7000 fm nu har jag 4000 :S ReaLone=hacker. Redigerat 17 Februari 2009 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Mina mynt försvinner för varenda timme typ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Hänt mig 2 gånger, allt försvann av ingen anledning :) Kontakta admin via PM. Admin fixade det. Frågade också vad det berodde på. Lägger upp orsak i tråden så fort han svarat. En bugg i affären, håller på och undersöker det närmare, det lär dock dröja innan jag exakt vet. Orsakerna + vad du ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 tror inte mina har ändrats :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Förra sommaren så blev Fuska.nu hackat och de som hade samma lösenord där som här drabbas då och då. Vi kan tyvärr inte ta ansvar för om ni fortfarande inte har bytt lösenord då information om detta gick ut redan förra sommaren. Som vanligt så rekommenderar vi ett lösenord på minst 8 tecken varav hälften är bokstäver och hälften siffror och andra tecken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Förra sommaren så blev Fuska.nu hackat och de som hade samma lösenord där som här drabbas då och då. Vi kan tyvärr inte ta ansvar för om ni fortfarande inte har bytt lösenord då information om detta gick ut redan förra sommaren. Som vanligt så rekommenderar vi ett lösenord på minst 8 tecken varav hälften är bokstäver och hälften siffror och andra tecken.Men detta är ju fuska.se :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 ja han sa det -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) Jag vill ha min fm tillbaka... Nu har jag 3800 hade 7000fm!! :( Redigerat 17 Februari 2009 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 ja han sa det -.-Om det är mig du menar vilket jag antar så står det ju klart och tydligt i admins inlägg Fuska.nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) Förra sommaren så blev Fuska.nu hackat och de som hade samma lösenord där som här drabbas då och då. Vi kan tyvärr inte ta ansvar för om ni fortfarande inte har bytt lösenord då information om detta gick ut redan förra sommaren. Som vanligt så rekommenderar vi ett lösenord på minst 8 tecken varav hälften är bokstäver och hälften siffror och andra tecken. Redigerat 17 Februari 2009 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg