Hoppa till innehåll

Nån Har Tagit Mina Fm!

GameNight

Rekommendera inlägg

Kan vara något som buggar.. Det är flera medlemmar som har fått sina fuskamynt försvunna. Skicka ett pm till admin så kollar han upp det och återställer dem.

Kolla i denna tråd, tror att admin har svara också vad som kan skapa detta problem.

http://www.fuska.se/forum/Mina_Fm_Foersvann-t113187.html

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hänt mig 2 gånger, allt försvann av ingen anledning :)

Kontakta admin via PM.

Admin fixade det. Frågade också vad det berodde på. Lägger upp orsak i tråden så fort han svarat.

En bugg i affären, håller på och undersöker det närmare, det lär dock dröja innan jag exakt vet.
Orsakerna + vad du ska göra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förra sommaren så blev Fuska.nu hackat och de som hade samma lösenord där som här drabbas då och då. Vi kan tyvärr inte ta ansvar för om ni fortfarande inte har bytt lösenord då information om detta gick ut redan förra sommaren. Som vanligt så rekommenderar vi ett lösenord på minst 8 tecken varav hälften är bokstäver och hälften siffror och andra tecken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Glassgubben

Förra sommaren så blev Fuska.nu hackat och de som hade samma lösenord där som här drabbas då och då. Vi kan tyvärr inte ta ansvar för om ni fortfarande inte har bytt lösenord då information om detta gick ut redan förra sommaren. Som vanligt så rekommenderar vi ett lösenord på minst 8 tecken varav hälften är bokstäver och hälften siffror och andra tecken.

Men detta är ju fuska.se :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Redigerat av Husko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...