KuroKaktus Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Hejsan. Jo jag håller på att ladda ner wotlk från wows hemsida. Men då undrar jag. Måste jag ladda ner vanliga wow och tbc eftersom när jag tänkte lägga wotlk i en map med wow så såg det ut såhär: D:/world of warcraft/world of warcraft Så jag undrar. Om jag laddar ner bara wotlk får man tbc och vanliga wow då också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Hejsan. Jo jag håller på att ladda ner wotlk från wows hemsida. Men då undrar jag. Måste jag ladda ner vanliga wow och tbc eftersom när jag tänkte lägga wotlk i en map med wow så såg det ut såhär: D:/world of warcraft/world of warcraft Så jag undrar. Om jag laddar ner bara wotlk får man tbc och vanliga wow då också? Nej. Du måste ladda ner alla. Börja spela vanligt istället för på funservers. (Det är uppenbart efter vad jag har sett dig skriva de senaste dagarna att du spelar på funservers) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Men jag gör inte det xD Men det värkar rätt uppenbart ja xD Men får väll ta att ladda ner alla =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 om du laddar ner wotlk från wow-europe.com så får du alla tidigare expansioner med nu för tiden :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg