paolo Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 (redigerat) jag undrar vart man kan köpa action replay ds i sverige om det går alltså Redigerat 18 Februari 2009 av paolo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Beställ det på Megastore.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paolo Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 men kostar det mera eller när dom har fört den hitåt alltså jag frågar om att dem kommer att säga att jag ska betala extra för att dem har fört den hitåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Nej, det betalar du i själva vanliga priset, tror jag om jag kommer ihåg rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paolo Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 är du säker alltså jag vill ha en action replay ds fast jag vill vara förbered så att jag kan betala totalt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Det står i avtalen som du läser när du har lagt den i kundvagnen. Du kan välja att göra så här. Betala med kort - extra avgift: NEJ Postförskott - extra avigt: JA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg