Jo3l Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Hej! Jag har läst att the Sims 3 släpps den 19 februari. Men sedan läste jag att spelet blivit försenat och kommer den 4 Juni. Men nu står det i KP att theSims 3 kommer ut den 19 igen. Vilket av dem är det?:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 (redigerat) 4 juni är är rätt EDIT: Sånt är livet ;D Redigerat 18 Februari 2009 av GumPirate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jo3l Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 ÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Jag som hade räknat ner:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Runesson Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 jag läste om The Sims 3 för snart ett år sedan och det stod redan då att det skulle komma in Juni, juli någon gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
plumiy Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 jag trodde också att det var i februari men det var visst i usa <_< det svenska(de måste hinna översätta allt ju) kommer ut i juni :) men när jag gick in på game stod det att det kommer ut i mars??? kanske de menar den engelska för isåfall vill jag köpa den :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cequre Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Först stod de 19 feb. Sen 4 jun. Sen någon gång i mars. Och sen när ja ringde siba sa dom att dom skulle släppa ut de på fredag. Men sen ångrade dom sig och skulle 'marknads föra' de mera först. Lol, jag hatar de :< vill ha sims 3 nunununununu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
plumiy Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 jag hatar det, de behöver ju inte maknadsföra det mer :o buhu varför :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg