antebajen Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Skrivet 18 Februari 2009 Heej allesammans :P Har ett litet skinproblem när det gäller Gubbarna på CS 1.6 Jag väljer en gubbe på Fpsbanana sedan så aa tar jag filen och lägger den i: Models - players Så ska det väl vara? :o Men det funkar inte. Gör jag ngt fel lr? Skriv gärna plz ! :P
Husko Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Skrivet 18 Februari 2009 Heej allesammans :P Har ett litet skinproblem när det gäller Gubbarna på CS 1.6 Jag väljer en gubbe på Fpsbanana sedan så aa tar jag filen och lägger den i: Models - players Så ska det väl vara? :o Men det funkar inte. Gör jag ngt fel lr? Skriv gärna plz ! :P cstrike mappen går du in där?lol
antebajen Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 19 Februari 2009 Heej allesammans :P Har ett litet skinproblem när det gäller Gubbarna på CS 1.6 Jag väljer en gubbe på Fpsbanana sedan så aa tar jag filen och lägger den i: Models - players Så ska det väl vara? :o Men det funkar inte. Gör jag ngt fel lr? Skriv gärna plz ! :P cstrike mappen går du in där?lol Jaa? :o.. klart jag går in där .. eftersom jag skrev att jag var inne på models och sen player :)
Denisb Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 hmm. Öppna zip/rar filen och kolla om det finns en mapp där som heter cstrike. Om det finns dra den till CS 1.6 mappen ( som redan har cstrike i sig ) och sen tryck ja till översätta alla. Om inte det går så vet inte jag iallafall
Desajn Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 Ge mig url till den senaste modellen du använde, så kan jag hjälpa dig.
antebajen Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 25 Februari 2009 Ge mig url till den senaste modellen du använde, så kan jag hjälpa dig. Hur ger jag dig url ? :o :)
Gäst Fender Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Skrivet 25 Februari 2009 URL= Länk Så skriv länken till den skin du laddade ner.
Rekommendera inlägg