Imagine Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) Jag och min klass måste skriva ett föredrag om vad vi vill, vi ska hålla det inför klassen i april, Det måste vara minst 15 minuter långt. Jag har valt att skriva om pyramider. Man får ta med sig utrustning och sånt dära, jag tänkte bygga en modell av en pyramid, Har någon några ritningar? eller e det någon som vet hur man bygger? Vill ha bra betyg på det. Redigerat 19 Februari 2009 av ProBox Citera
Rememberme Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 Jag och min klass måste skriva ett föredrag om vad vi vill, vi ska hålla det inför klassen i april, Det måste vara minst 15 minuter långt. Jag har valt att skriva om pyramider. Man får ta med sig utrustning och sånt dära, jag tänkte bygga en modell av en pyramid, Har någon några ritningar? eller e det någon som vet hur man bygger? Vill ha bra betyg på det.off topic: vilken klass går du i? on topic: har tyvärr ingen ritning Citera
Imagine Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 19 Februari 2009 Jag och min klass måste skriva ett föredrag om vad vi vill, vi ska hålla det inför klassen i april, Det måste vara minst 15 minuter långt. Jag har valt att skriva om pyramider. Man får ta med sig utrustning och sånt dära, jag tänkte bygga en modell av en pyramid, Har någon några ritningar? eller e det någon som vet hur man bygger? Vill ha bra betyg på det.off topic: vilken klass går du i? on topic: har tyvärr ingen ritning Går i 6:an Citera
Rememberme Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) Jag och min klass måste skriva ett föredrag om vad vi vill, vi ska hålla det inför klassen i april, Det måste vara minst 15 minuter långt. Jag har valt att skriva om pyramider. Man får ta med sig utrustning och sånt dära, jag tänkte bygga en modell av en pyramid, Har någon några ritningar? eller e det någon som vet hur man bygger? Vill ha bra betyg på det. off topic: vilken klass går du i? on topic: har tyvärr ingen ritning Går i 6:an Okej, trodde inte att man fick betyg i 6:an. Kanske kan söka upp en ritning EDIT: hur stor ska den vara? Redigerat 19 Februari 2009 av 360boy Citera
Imagine Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 22 Februari 2009 Jag och min klass måste skriva ett föredrag om vad vi vill, vi ska hålla det inför klassen i april, Det måste vara minst 15 minuter långt. Jag har valt att skriva om pyramider. Man får ta med sig utrustning och sånt dära, jag tänkte bygga en modell av en pyramid, Har någon några ritningar? eller e det någon som vet hur man bygger? Vill ha bra betyg på det. off topic: vilken klass går du i? on topic: har tyvärr ingen ritning Går i 6:an Okej, trodde inte att man fick betyg i 6:an. Kanske kan söka upp en ritning EDIT: hur stor ska den vara? Behöver inte vara jätte stor.Vi får skriftliga omdömen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.