Hoppa till innehåll

Dags Att Snacka Zelda!


Pachu
 Dela

Rekommendera inlägg

Är lite utråkad nu efter att endast ha tredjeparts spel på sin köp lista. Visst Nintendo har gett oss Animal Crossing, men ärligt hur kul var de? Och visst var Mario Kart Wii as skoj men ínget direkt som hamnar i ensam varg kategorin. Super Mario galaxy var däremot det senaste mästerverket jag fått uppleva och nu är jag så sugen på ett nytt zelda att jag nästan inte klarar av de längre.

 

Hur vill ni de nya Zelda ska vara? Själv tycker jag att den gärna ska ta vara av motion plus och vara en stor grafisk förbättring. Jag vill ha riktigt stora miljöer och många tempel och många olika världar. Satsa på magnifik med stora vatten världar och varför inte gräs världar? Jag vill ha nytt, hur vill du ?.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rolig tråd!

Men jag skulle nog vilja att det blev som Ocarina ^^ nää...skoja bara men om Nintendo bara kunde anstränga sig som dom gjorde vid ocarina så hade det blivit nytt mästerverk.

Men om det nya zelda kommer ut till Wii så är väl mina tankar att det ska vara som du säger nästan (har hört att dom jobbar med ett nytt Zelda) men om det skulle komma ut till Nintendos nästa konsol så är mina förhoppningar bättre grafik, spelkänsla, nya oanvändna vapen och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...