Husko Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Tja. Det är så när jag ska lira cs 1.6, så gå jag in i spelet när jag är vid meny där man kan välja "skapa server" hitta server,options osv.. när jag ska välja nåt laggar det sönder! Är det grafikkorts fel? Är noob på sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Det är lättare att hjälpa om du skulle kunna skriva vad för ett grafikkort du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) Det är lättare att hjälpa om du skulle kunna skriva vad för ett grafikkort du har.8600GTSHar lirat cs över et år detta hände idag. Redigerat 19 Februari 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 testat att installera om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Det är lättare att hjälpa om du skulle kunna skriva vad för ett grafikkort du har.8600GTSHar lirat cs över et år detta hände idag. Har du testat att uppdaterat dina drivrutiner?Kan inte vara ditt grafikkort iaf, ett 8600GTS klarar cs 1.6 i alla lägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) Det är lättare att hjälpa om du skulle kunna skriva vad för ett grafikkort du har. 8600GTS Har lirat cs över et år detta hände idag. Har du testat att uppdaterat dina drivrutiner?Kan inte vara ditt grafikkort iaf, ett 8600GTS klarar cs 1.6 i alla lägen. Hur ska jag uppdatetera mina drivrutiner? Redigerat 21 Februari 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Det är lättare att hjälpa om du skulle kunna skriva vad för ett grafikkort du har. 8600GTS Har lirat cs över et år detta hände idag. Har du testat att uppdaterat dina drivrutiner? Kan inte vara ditt grafikkort iaf, ett 8600GTS klarar cs 1.6 i alla lägen. Hur ska jag uppdatetera mina drivrutiner? Här : http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx?lang=en-us Sidan scannar och hittar ditt grafikort och sedan tar fram de senaste drivrutinerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time. I have read and agree to the terms and conditions of the NVIDIA Software License Agreement. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time. I have read and agree to the terms and conditions of the NVIDIA Software License Agreement. Då har du de senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Vad ska jag göra att det ska funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Vad ska jag göra att det ska funka?Kör du på openGL eller Software eller D3D?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.