Layton Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Hej! Vilken är din bästa sim du någonsin gjort? Eller familj? Vad heter han/ hon och hur ser den ut och var bor den? Varför är du så stolt över just den simmen? Min favvo är Francesca Brams tror jag faktiskt. Jag har har inte gjort så många bra simmar men jag gillar Francesca mest därför att hon har fått högsta rykte så alla simmar hon träffar säger typ jag har hörtalas om dig och du är så snäll. Hon har romantisk ambition och är kär i nio stycken simmar, hennes livsönskan är att vara kär i 20 stycken. Hon har en man en mamma och ett barn... men hon sticker till ´City varje kväll. Hennes man har en mamma och pappa som är riktiga mor och far föräldrar men Linda, Francescas mor är en gamling som tror att hon är ung. Hon har platinablont hår liksom... eller så gillar jag familjen Johansson, de är bra men jag spelar inte så mycket på dem längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Min bästa är Filippula Konstantinov från Saudiarabien som är hatad av allt och alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Nu är Francesca kär i 28 stycken (!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Har något gammalt Sims spel, simmarnas liv blev inte så långvariga... 1. Bygg ett litet hus med typ 4 simmar 2. Stäng in dem 3. Blanda ihop en hälsosam mix av hö/lättantända saker + facklor/öppna spisar etc etc. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Muhahahaha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Onödig tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Varför tycker du att den är onödig?? Sorry Moderatorer, om ni vill låsa den. Men jag tyckte om den! Det är ju kul och höra va de andra har gjort för simmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg