Hoppa till innehåll

Hemsida


Hanrockar

Rekommendera inlägg

Ledsen, du är nog för liten. Någon annan :) ?

Liten? Och? Jag laddar ner många program från internet och lär mig ganska snabbt! Är faktiskt ganska bra på annat också. Spelar åldern någon roll? Nej! Huvudsaken är ju att guiderna blir bra. Du kan väll åtminstonde låta mig testa?

 

 

 

Tycker hemsidan är bra och för mig laddar den bara i 5 sec. men ett tips är att du har guiderna på din hemsida istället för på zSHARE.net. Verkar dessutom som om man måste bli medlem där.

 

Åldern spelar visst roll, en nioåring är omogen och dum.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Mmh, tack :)

Sidan laddar snabbare nu ;)

vill bara säga att min guide blir lite sen på grund av att jag är ganska upptagen med andra saker i livet =)

Men ska försöka hitta tid att färdigställa guiden + göra en till om jag hinner ;) Kanske off topic men i dont care

Redigerat av RazerInc
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Justfiwi

Hmm... cool hemsida tkr jag.

Lite tips bara:

Ändra färg på texten på första sidan. Den är lite svår att läsa mot den likafärgade bakgrunden.

Lite rättstavning?

 

 

Skulle förresten kanske vilja vara på?

 

Edit: Ett litet fel i din säkerhetsguide. Det ska inte vara ett personligt lösenord. Tror att du har skrivit fel, men några kanske missuppfattar

Redigerat av Justfiwi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hållt på med Adobe After Effects och Sony Vegas i några år nu, så jag kan gärna göra en film om hur man t.ex gör någonting i datorn. Men jag såg hemsidan och tyckte att den verkade lite för oseriös. Tkr att du kan lära dig att koda och göra en snygg hemsida, och DÅ kan jag gärna göra lite Tutorials. Adda gärna min msn: [email protected]

 

Finns det ingen annan som har lång erfaranhet som kan koda sidan? Isåfall tycker jag att det skulle bli sk*tkul. Om vi kan typ skicka in videoklipp med olika guider i t.ex program m.m så lägger webmastern ut det på den (snygga xD) hemsidan. NÅGON??? NÅGOON???????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Jag har hållt på med Adobe After Effects och Sony Vegas i några år nu, så jag kan gärna göra en film om hur man t.ex gör någonting i datorn. Men jag såg hemsidan och tyckte att den verkade lite för oseriös. Tkr att du kan lära dig att koda och göra en snygg hemsida, och DÅ kan jag gärna göra lite Tutorials. Adda gärna min msn: [email protected]

 

Finns det ingen annan som har lång erfaranhet som kan koda sidan? Isåfall tycker jag att det skulle bli sk*tkul. Om vi kan typ skicka in videoklipp med olika guider i t.ex program m.m så lägger webmastern ut det på den (snygga xD) hemsidan. NÅGON??? NÅGOON???????

Håller helt med dig. Det här hade faktiskt kunnat bli kul. Jag kan inte koda, men kan gärna skriva tutorials och liknande. Ni får gärna använda min gamla "Speeda upp datorn"-tutorial. Sök bara i forumet på Justfiwi, elelr något liknande.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Har nu tagit saken i egna händer och gjort en hemsida: www.TutorialsFYou.co.nr ... Har även en tråd (http://www.fuska.se/forum/Gemensam_Tutoria...a_-t117387.html för den som vill diskutera denna och kanske ladda upp din tutorial så att jag kan lägga in den på min hemsida.

Jag är på! Vad ska jag skriva tutorial om? PM:a mig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...