Hoppa till innehåll

Battlefield 1942


NuTc4sE
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har just installerat mitt BF1942 (som jag fick med me datorn) jag har installerat nyaste patchen och har en valid cd-key, jag har kommit in på en server, alla andra säger bara "invalid cd-key" eller "wrong version want to update?", och så stängs spelet ner ibland när jag försöker komma in på servrar. men iaf onT: jag vart skitglad när jag hitta en server som jag kom in på, men efter man kört klart på en map, och de ska byta map, crashar spelet (en BF1942 skärm med en bandvagn kör över en hjälm-bild kommer fram sen stängs spelet ner) jag behöver hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

jaha okej! Det kan vara så att du behöver reininstalla spelet (avinstallera det och installera det igen ) Om det då händer samma sak så kan det var skivan som är repig kanske?. Men du har väl nån annan bf cd skiva med?

 

Jag tror jag vet varför du blir kickad från vissa servrar. Du behöver uppdatera ditt punkbuster om du nu inte har gjort det? Isåfall går du in på evenbalance.com och trycker på battlefield 1942 / punkbuster så finns det en punkbuster uppgraderaree, ladda ner det och öppna det och uppgradera ditt bf punkbuster.

Är du säker på att du har det punkbuster rutan inkryssad när du är på menyn i bf ? Och har du rätt connection speed i ditt bf.

Ja har haft vissa av detta problem förut efter 5 års spelande :)

 

Min msn är: [email protected] för mer info

 

Du kan också ha fel patch på vissa servrar om det då står fel version.

 

Om det är 1.6 patchen du har så är den inte så populär och därför finns det inte så många servrar. ladda hem 1.61 patchen istället, mer servrar och spelare.

 

men iaf om du stöter på nåt problem så kan du alltid skriva till mig på msn

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...