Pachu Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 http://petitionspot.com/petitions/Nomorefcs - Nu har det dragits igång en lista som sen ska skickas till Nintendo för att klaga på deras online läge och nu är det freind codes vi snackar om. Om du stör dig på detta påfund och vill ha ett smidigare online läge som Xbox live eller möjligtvis Playstation Network skriv under här på länken ibörjan av inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Bara jag eller funkar inte länken? Hoppas dom inte använder samma internet/online grejimoj till den nya generationen Nintendo konsoll! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Bara jag eller funkar inte länken? Hoppas dom inte använder samma internet/online grejimoj till den nya generationen Nintendo konsoll! :( Länken funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 funkar för mig med :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Nu funkar länken... :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.