Hoppa till innehåll

Vad Är Det Värsta Ni Gjort/varit Med Om?


Gäst aJwant2bme
 Dela

Rekommendera inlägg

1. Ramlade på dagis och slog i huvudet i en dörrkarm, blödde som f*n ur huvudet och var tvungen att lägga in titanplatta.

2. Ramlade i duschen efter en hockeymatch, slog upp hakan. Blood everywhere ..

3. Fick en trädgren som min kompis hade täljt 2 cm ovanför ögat, har ett ärr kvar efter det. (BLOD FTW)

4. Ramlade i en pulkabacke och bröt 2 fingrar, (landade på en sten mitt i back jävlen)

 

Och ja, jag har varit med om ganska mycket i livet.

lol du verkar gilla att göra illa dig :P

 

det värsta jag varit med om var när jag skulle sticka hem från en polare och lånade morsans nycklar sen skulle jag tbx till polaren (min morsa var där) hade jag glömt nycklarna hemma och vi trodde vi var utlåsta men som tur var va källardörren öppen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

NI kommer inte tro det men jag berätar det endå jo det var så här att jag var hos min farbror och vi skulle spela kort men då sa min farbror kan du hämta vatten åt mig då gorde ja det men då kolla jag på fönstret och där stog en svart kläd man med en yxa i ena handen och en kniv i andra och då hög han till i fönstret och sen sprang han mot dörren och banka på den och han kom in men som tur var att min farbror hadde en ganska farlig hunden som bet honom i benet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NI kommer inte tro det men jag berätar det endå jo det var så här att jag var hos min farbror och vi skulle spela kort men då sa min farbror kan du hämta vatten åt mig då gorde ja det men då kolla jag på fönstret och där stog en svart kläd man med en yxa i ena handen och en kniv i andra och då hög han till i fönstret och sen sprang han mot dörren och banka på den och han kom in men som tur var att min farbror hadde en ganska farlig hunden som bet honom i benet

Du har rätt. Jag tror inte på det (:.

 

Det mest hjärtskärande är när man ser ens mamma/pappa gråta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NI kommer inte tro det men jag berätar det endå jo det var så här att jag var hos min farbror och vi skulle spela kort men då sa min farbror kan du hämta vatten åt mig då gorde ja det men då kolla jag på fönstret och där stog en svart kläd man med en yxa i ena handen och en kniv i andra och då hög han till i fönstret och sen sprang han mot dörren och banka på den och han kom in men som tur var att min farbror hadde en ganska farlig hunden som bet honom i benet

Som du sa, jag tror dig inte

 

Men du, det var riktigt svår att läsa texten.

 

1: Inga punkter

2: Många stavfel

3: Gramatik var fel, tex: "då kolla jag på fönstret"

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det värsta som jag har gjort att va när jag började joina på habbo så gjorde jag så jag fick en massa mynt! men då fick jag en massa räknigar fast det är inte barnens fel vi vet ju inget. jag visste inte att det skulle komma räkning (jag ringde med telefonen) jag trodde att det skulle va som kontant kort att man tappar pengar på mobilen men hur ska jag kunna veta jag var liten

Redigerat av ille
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det värsta som jag har gjort att va när jag började joina på habbo så gjorde jag så jag fick en massa mynt! men då fick jag en massa räknigar fast det är inte barnens fel vi vet ju inget. jag visste inte att det skulle komma räkning (jag ringde med telefonen) jag trodde att det skulle va som kontant kort att man tappar pengar på mobilen men hur ska jag kunna veta jag var liten

 

man måste väl godkänna villkorn för att bli medlem, det står väl där?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NI kommer inte tro det men jag berätar det endå jo det var så här att jag var hos min farbror och vi skulle spela kort men då sa min farbror kan du hämta vatten åt mig då gorde ja det men då kolla jag på fönstret och där stog en svart kläd man med en yxa i ena handen och en kniv i andra och då hög han till i fönstret och sen sprang han mot dörren och banka på den och han kom in men som tur var att min farbror hadde en ganska farlig hunden som bet honom i benet

Som du sa, jag tror dig inte

 

Men du, det var riktigt svår att läsa texten.

 

1: Inga punkter

2: Många stavfel

3: Gramatike var fel, tex: "då kolla jag på fönstret"

 

Grammatik* xD Sorry för två inlägg tätt inpå varandra, men räknade inte med att någon skulle skriva..

 

Anton99@ Ganska illa, jag tror hon fick ett jack i huvet eller nåt. Kommer inte ihåg mkt, men jag vet att det var rätt allvarligt. Plus diverse blåmärken.

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det värsta som jag har gjort att va när jag började joina på habbo så gjorde jag så jag fick en massa mynt! men då fick jag en massa räknigar fast det är inte barnens fel vi vet ju inget. jag visste inte att det skulle komma räkning (jag ringde med telefonen) jag trodde att det skulle va som kontant kort att man tappar pengar på mobilen men hur ska jag kunna veta jag var liten

Okej, då ska jag ut och skjuta nån. Jag kanske tror att det är ett spel :meddum:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det värsta som jag har gjort att va när jag började joina på habbo så gjorde jag så jag fick en massa mynt! men då fick jag en massa räknigar fast det är inte barnens fel vi vet ju inget. jag visste inte att det skulle komma räkning (jag ringde med telefonen) jag trodde att det skulle va som kontant kort att man tappar pengar på mobilen men hur ska jag kunna veta jag var liten

Lol, man fattar ju att de kostar riktiga pengar...

Annars skulle alla vara rika på habbo :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...