💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Det Värsta Ni Gjort/varit Med Om?

64 svar · startad

Ja. Vad är det?

Det kan vara från att gjort olägliga saker på olägliga ställen till att varit med om det läskigaste som finns.

Alla såna här trådar blir så långa, så jag inkluderar det som redan finns i en tråd och börjar om, och hoppas att det är ok.

Det värsta jag gjort är att vara emo ._. that's it! Testa det inte, speciellt inte över en lång period :P

man blir galen, det blev iaf jag ._. XD

Nivå 4 · Lärling

Jag vene väldigt försiktigt om vad jag gör xD

Men nör jag var liten nita jag en sten på ett fönster så det gick sönder sprang upp i skogen och gömde mig xD var skit rädd heheh

Nivå 6 · Fuskare

När min lille bror slog i huvudet! Han skrek! Och bara på 3 secunder så var hela kroppen full av blod!

Det var läskigt! :o

åh >< usch :S

Nivå 10 · Veteranfuskare

När jag var utelåst i det stora stockholm med ett hål i läppen och blödde några liter blod innan mamma och pappa hittade mig -.- var 10 bast :&

Nivå 12 · Mästerfuskare

När jag var lost i Västerås :D

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Lol.

Hm. Kanske när jag puttade ner min lillsyrra för källartrappen och plötsligt insåg vad jag hade gjort...

Var nog när jag åkte tefat. Så har farfar typ som en rabatt i en nerförbacke. Då när jag flög ner där kom mitt finger inunder tefatet och jag landade på kantan till gräsmattan (som var täckt av snö) och rabatten. Först kände jag inget men sen kändes det konstigt i vanten. När jag tog av mig vanten så hade lillfingret urled på två ställen.

Nivå 8 · Veteranfuskare

alla gånger jag har sneat på THC.

caru : Usch :S >.<

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lol.

Hm. Kanske när jag puttade ner min lillsyrra för källartrappen och plötsligt insåg vad jag hade gjort...

Skadade hon sig?
Nivå 5 · Fuskare

När jag slog i huvudet i ett spetsigt staket på dagis. :pinch:

↗ till inlägget

När jag slog i huvudet i ett spetsigt staket på dagis. :pinch:

Aj :S :huh:

Började med WoW. Nu är jag fast. :(

(Srsly, det är det värsta som har hänt mig, har aldrig skadat mig.)

jag förstår inte grejen med wow. Det är ju inte ens roligt (enligt mig) hur kan man fastna vid det ? :huh:

23 Feb 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag har underskåp i skolan och satt på knä för att leta efter något.

Då kom en tjej och snubblade på min fot och landade på mina ben, det gjorde svinont och jag skrek AKTA PÅ DIG j*vla TJOCKIS!

Ångrar det nu i efterhand, för tjejer tar åt sig vad man än säger om deras utseende. :(

Nivå 7 · Fuskare

Vilket spel som helst kan vara beroendeframkallande.

Själv tycker jag inte att spelandet av WoW var det värsta, utan de några tusen SEK som slängts ut på det..

Nivå 10 · Veteranfuskare

1. Ramlade på dagis och slog i huvudet i en dörrkarm, blödde som f*n ur huvudet och var tvungen att lägga in titanplatta.

2. Ramlade i duschen efter en hockeymatch, slog upp hakan. Blood everywhere ..

3. Fick en trädgren som min kompis hade täljt 2 cm ovanför ögat, har ett ärr kvar efter det. (BLOD FTW)

4. Ramlade i en pulkabacke och bröt 2 fingrar, (landade på en sten mitt i back jävlen)

Och ja, jag har varit med om ganska mycket i livet.

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare

Jag och en kompis som heter Kenny skulle en sommar pröva hans "lådbil" som han hade byggt.

Vi åkte högst upp i en backe där jag bor som är minst 200 meter lång, vi börjar åka och jag känner bara hur fort de går.

Som tur hade han gjort en "broms" som va ett snöra som gjorde så en ved klabb åkte framför däcken.

Vi drog i bromsen för de var en massa j*vla bilar där nere som körde förbi och vi ville ju inte precis bli överkörda.

Han drog i bromsen och den gick av, vi började skrika och han vände ratten åt sidan.

Vi krashade med däcken in i trottoar kanten och vi voltade över.

Vi började volta ungefär 3 varv och landade uppochner.

Konstigt nog klarade jag mig med ett skrubbsår och sen klättrade vi ut och började skratta.

En sak jag kom och tänka på var när jag klättrade i träd hos en kompis... (jag var liten)

Det var sommar så jag var barfota, och sen skulle jag ner från trädet och då gled jag så in i h*lvete, och när jag väl kommit ner kunde jag inte stå på ena foten, det gjorde så ont. Jag lyfte på foten och kollade under, och såg att jag fått in en pinne, rakt in i foten. Åkte till sjukhus och drog ut den, den var 1 dm lång, och sedan efter två veckor var mitt sår alldeles svart, så jag sa det till mamma. Hon sa bara att det var en skorpa, men jag gick in på toaletten och pillade lite med pincetten och fick ut pinnens bark :huh: Det var lite äckligt faktiskt..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in