MaryJane Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Jag undrar hur man tar bort sin xbox live prenumeration. Har redan kollat på deras hemsida men det står att jag ska ringa något nummer men vet inte vilket. Kan man inte skicka ett mail? Eller vad gör man? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Om du skickar ett mail kommer dem bara be dig att ringa dem.. Du måste ringa supporten för att dem ska ta bort, vilket är väldigt dumt eftersom jag tycker att det borde vara enklare. Hjälp via telefon: 020 79 11 33 eller +46 858536524 från en mobiltelefon. Hörselskadade ((TTY-enhet): 020 79 11 34 Öppettider: Måndag–fredag: 09:00-22:00 Lördag: 09:00-20:00 Söndag: 09:00-17:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Kostar det något att ringa om jag använder mobil? För jag har bara mobil på mig just nu. Snackar man engelska med dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Kostar som ett vanligt samtal, tror jag. Supporten är svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Kostar som ett vanligt samtal, tror jag. Supporten är svensk. Gött, tack för hjälpen ska ringa dem på måndag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Nej, hela supporten är inte svensk. Det är lite blandat! Men kommer det någon som pratar engelska så frågar han dig om du kan prata engelska (och du är förmodligen inte så dålig så att du inte fattar det xD) och svarar du nej så skickar han förmodligen vidare dig till en svensk. Så gjorde de för mig när jag ringde ialafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Nej, hela supporten är inte svensk. Det är lite blandat! Men kommer det någon som pratar engelska så frågar han dig om du kan prata engelska (och du är förmodligen inte så dålig så att du inte fattar det xD) och svarar du nej så skickar han förmodligen vidare dig till en svensk. Så gjorde de för mig när jag ringde ialafall.Det stämmer. Jag kom till en finne en gång så ja fattade typ inte vad han sa så han skicka mig till en svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.