king-of-the-kung-fu Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Först när jag skaffade trainern så funkade den inte alls....men när jag ändrade grafiken så funkade den...ett tips för dom som har samma problem.... :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalham Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Först när jag skaffade trainern så funkade den inte alls....men när jag ändrade grafiken så funkade den...ett tips för dom som har samma problem.... :roll: Vart ändrar man grafiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king-of-the-kung-fu Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 det finns i start menyn....program sen mafia...där finns ett program som heter mafia setup...klicka på den...har du inte den finns den filen i system32 i windows mappen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalham Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 ok, ska se efter när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Men vänta... vad ska jag göra när jag har startat spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalham Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Läs lite här så fattar du nog :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The People Hunter Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 här kan du ladda ner filer till mafia http://www.megagames.com/cracks/html/906070_0.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.