Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Hej! jag undrar om någon kan hjälpa mig med att göra en silabsof server

1.jag behöver hjälp med hur man gör sig själ till admin för jag går in på characters sen letar jag upp mit namn sen ska man skriva in någon men det funkar jöö inte [CHARACTER]

character-rights = 3 <<<< see visst ska man skriva en 3:a om man vill göra sig till admin/owner? please hjälp mig!!!

om du hjälper mig sk kommer jag göra dig till co-owner och dom 2 andra som joinar servern kommer att bli admin

och den 3 blir mod.peace!!!

Redigerat av pure
Gäst RySs3N
Skrivet

ok men vad ska skriva på google då?? vet du någon sida?? :o

men sök på google om hur man gör en silabsoft server.

Skrivet

1.jag behöver hjälp med hur man gör sig själ till admin för jag går in på characters sen letar jag upp mit namn sen ska man skriva in någon men det funkar jöö inte [CHARACTER]

character-rights = 3 <<<< see visst ska man skriva en 3:a om man vill göra sig till admin/owner? please hjälp mig!!!

om du hjälper mig sk kommer jag göra dig till co-owner och dom 2 andra som joinar servern kommer att bli admin

testa en annan server source?
  • 5 månader senare...
Skrivet

Hej du det är skit lätt är det på en 508 server eller är det en 317 server hjälper om du säger:lol:
Gäst jeppedoli
Skrivet

För mig står det " Error connection to server " och sen försöker den så hela tiden O.o

• Skapa ny...