Gäst Payback Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Bilder pl0x. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Du använder dig utav ett block med texturen ladder. Sen skapar du ett block utanför stegens block, och väljer texturen aaatrigger Sen markerar du den och högerklickar > tie to entity > func_ladder. Sen kan du gå uppför stegen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Du använder dig utav ett block med texturen ladder. Sen skapar du ett block utanför stegens block, och väljer texturen aaatrigger Sen markerar du den och högerklickar > tie to entity > func_ladder. Sen kan du gå uppför stegen. eller så gör man en block med texture stegen och gör den till func_ladder sen tar man samma texture och gör den lite bakom den första blocken så har du en synlig stege Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seaniii Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Jag skulle dock ändå rekommendera att man tog t.ex. aaatrigger-texturen som func_ladder. Det blir ganska svårt och förvirrande när man håller på med större projekt att skilja på texturen och stegen så att säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Jag skulle dock ändå rekommendera att man tog t.ex. aaatrigger-texturen som func_ladder. Det blir ganska svårt och förvirrande när man håller på med större projekt att skilja på texturen och stegen så att säga. okej... men håller inte på med något "stort projekt" :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 aaatrigger skall användas till att göra triggers osv, då vet man exakt var man har dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Hur gjorde du en map? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 6 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 jag vill inte svara här, men gå in på: http://lmgtfy.com/?q=How+to+make+a+cs+1.6+map Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 HAHA!! man kan vara under bana xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 6 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 HAHA!! man kan vara under bana xD Aa jag vet, men det är inte meningen att man ska ha gravity på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 tortilla: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1500533 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg