Desajn Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Skrivet 3 Mars 2009 Du använder dig utav ett block med texturen ladder. Sen skapar du ett block utanför stegens block, och väljer texturen aaatrigger Sen markerar du den och högerklickar > tie to entity > func_ladder. Sen kan du gå uppför stegen.
b3RGMAN Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2009 Du använder dig utav ett block med texturen ladder. Sen skapar du ett block utanför stegens block, och väljer texturen aaatrigger Sen markerar du den och högerklickar > tie to entity > func_ladder. Sen kan du gå uppför stegen. eller så gör man en block med texture stegen och gör den till func_ladder sen tar man samma texture och gör den lite bakom den första blocken så har du en synlig stege
Seaniii Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 Jag skulle dock ändå rekommendera att man tog t.ex. aaatrigger-texturen som func_ladder. Det blir ganska svårt och förvirrande när man håller på med större projekt att skilja på texturen och stegen så att säga.
b3RGMAN Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2009 Jag skulle dock ändå rekommendera att man tog t.ex. aaatrigger-texturen som func_ladder. Det blir ganska svårt och förvirrande när man håller på med större projekt att skilja på texturen och stegen så att säga. okej... men håller inte på med något "stort projekt" :P
Desajn Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Skrivet 6 Mars 2009 aaatrigger skall användas till att göra triggers osv, då vet man exakt var man har dom.
b3RGMAN Skrivet 6 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2009 jag vill inte svara här, men gå in på: http://lmgtfy.com/?q=How+to+make+a+cs+1.6+map
b3RGMAN Skrivet 6 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2009 HAHA!! man kan vara under bana xD Aa jag vet, men det är inte meningen att man ska ha gravity på den.
Desajn Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Skrivet 6 Mars 2009 tortilla: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1500533
Rekommendera inlägg