Gäst Fender Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Skrivet 24 Februari 2009 Hejsan jag har nyss köpt live till mitt xbox och när jag ska aktivera det så hittar den inte någon anslutning fast jag har anslutet den till mitt modem. Vi har digital tv som också går genom modemet och sen en router också så är ser det ut. Telefonjack---Modem--digitaltv,router och xbox 360. Måste jag koppla ur routern och digital tv för att spela live? Citera
Husko Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Skrivet 24 Februari 2009 Hade samma problem... Vad har du för modem? Citera
Husko Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Skrivet 24 Februari 2009 Hur menar du?Vad har du för sorts modem? Citera
Gäst Fender Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Skrivet 24 Februari 2009 ADSL om det är det du menar. Citera
Husko Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) Kolla. Jag har en speedtouch 540 när jag försökte ansluta till live kom jag ingenstans. den blockade live, ringde till glocalnet sen dom sa gör så pla pla pla sen funkade det. Så ring till glocalnet , telenor ellr vad du har. Redigerat 24 Februari 2009 av Husko Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.