Gäst Darkshiver Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Alltid bra att veta. Member..! För du använde punkt innan smiley! Haha! Men, varför göra så? Det står ofta 15kr per mottaget sms :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 tja, vill bara säga att det finns ett företag som tar pengar från din mobil! det är om du får frågor från 72077 t.ex vinn en ipodtouch svara på frågan.. så se upp om det händer dig. det är surt för dom som har kontantkort och ännu surare för abbomang. om skadan reda har skedd ska du sms:a STOP till 72077 så får du ett meddelande att du kommer avregistreras om några minuter. dom är elaka. alla sms som du får från dom tar dom ganska myke kr. Hände mig nästan ett halvår först trodde jag att det inte kosta och struntade i det men sen så tappar fast jag har inte ens rört min mobil ena dagen hade jag 108 andra 75 man blir lite föbannad! :angry: Tråkigt att du förlorat pengar men innan man SMSar någonting så bör man kolla upp det. Dessutom bör yngre personer kolla med sina föräldrar först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.