prophet Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Skrivet 27 Februari 2009 Så lätt äré nt, du får en blåskärm innan du hinner göra något. Citera
Vitdom Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Skrivet 27 Februari 2009 Så lätt äré nt, du får en blåskärm innan du hinner göra något.Om man först pajar Windows så att Windows inte kan hindra fel då? ;) Citera
prophet Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Skrivet 27 Februari 2009 Så lätt äré nt, du får en blåskärm innan du hinner göra något.Om man först pajar Windows så att Windows inte kan hindra fel då? ;) Fungerar inte riktigt så Citera
Vitdom Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Skrivet 27 Februari 2009 Så lätt äré nt, du får en blåskärm innan du hinner göra något. Om man först pajar Windows så att Windows inte kan hindra fel då? ;) Fungerar inte riktigt så ? Varför inte? Citera
Gimcor Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Skrivet 27 Februari 2009 Så lätt äré nt, du får en blåskärm innan du hinner göra något. Om man först pajar Windows så att Windows inte kan hindra fel då? ;) Fungerar inte riktigt så ? Varför inte? Därför att vi inte längre lever under 90-talet då hårdvara inte hade inbyggt skydd mot sådant. Det finns en viss maxgräns för hur mycket det går att överklocka grafikkortet och även om det blir för varmt då så att det kan gå sönder så kommer grafikkortet att stänga av sig själv innan skadan sker. Citera
Vitdom Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Skrivet 28 Februari 2009 Så lätt äré nt, du får en blåskärm innan du hinner göra något. Om man först pajar Windows så att Windows inte kan hindra fel då? ;) Fungerar inte riktigt så ? Varför inte? Därför att vi inte längre lever under 90-talet då hårdvara inte hade inbyggt skydd mot sådant. Det finns en viss maxgräns för hur mycket det går att överklocka grafikkortet och även om det blir för varmt då så att det kan gå sönder så kommer grafikkortet att stänga av sig själv innan skadan sker. Jag tror inte att ni fattar vad jag menar, allt går typ att ta sig igenom. Citera
Filosofen Skrivet 28 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 28 Februari 2009 Snack om mjukvaran Sandboxie, inte hårdvaru Sandboxie. Citera
prophet Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Skrivet 28 Februari 2009 Så lätt äré nt, du får en blåskärm innan du hinner göra något. Om man först pajar Windows så att Windows inte kan hindra fel då? ;) Fungerar inte riktigt så ? Varför inte? Därför att vi inte längre lever under 90-talet då hårdvara inte hade inbyggt skydd mot sådant. Det finns en viss maxgräns för hur mycket det går att överklocka grafikkortet och även om det blir för varmt då så att det kan gå sönder så kommer grafikkortet att stänga av sig själv innan skadan sker. Jag tror inte att ni fattar vad jag menar, allt går typ att ta sig igenom. Jag förstår principen att man kan cracka sig igenom allting, men det är omöjligt för dagens datorer att falla ihop pga virus. För att kunna klara sig igenom sandboxie måste man antagligen programmera ett virus designat för att cracka igenom sandboxie. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.