Tilvas Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 ner jag stänger av steam så står det one or more steam applications are running.To exit steam,you must first shut down all steam applications jag har stängt av allt som har med steam att göra men funkar ändå inte vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 (redigerat) CTRL + ALT + DELETE Sedan så klickar du på Processes och stänga av Steam därifrån. Annars så får du väl ta och installera om Steam. Redigerat 4 Mars 2009 av XzamX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 CTRL + ALT + DELETE Sedan så klickar du på Processes och stänga av Steam därifrån. Annars så får du väl ta och installera om spelet. mm så händer det också för mig ibland men gör bara som XzamZ så funkar det bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Om ni spelat hl2 eller någon mod till det. Så brukar det ibland bugga sig, och så ligger hl2 kvar i aktivitetshanteraren. Vad jag läste, var att man kan fixa det problemet. Och att man bara behöver installera steam-beta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AmtXr Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 ner jag stänger av steam så står det one or more steam applications are running.To exit steam,you must first shut down all steam applications jag har stängt av allt som har med steam att göra men funkar ändå inte vad ska jag göra? Gör Som XzamX Säger Så Du Vet När Du Har Gått In På Aktivitets-Hanteraren Och Gåt In På Prosser Så du Så Heter Applicationen Som Du Ska Avsluta I Prosseser |||| Heter: Steam.exe HAHAHAHAAHA Vet Det Vet Ju Alla Så ni Behöver Inte Säga det. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg