xantus Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 nepp, verkar skit tråkigt tycker jag, men om det kommer till data någon dag ska jag nog köpa det :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 har köpt limited edition :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban88 Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Ja har d :D Nån som vill köra campainen med mig? :rolleyes: Vill gärna klara den på Legendary I så FAll Adda : myran11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Ja har d :D Nån som vill köra campainen med mig? :rolleyes: Vill gärna klara den på Legendary I så FAll Adda : myran11 har addat dig, vill klara av Halo Wars på legendary... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Ja har d :D Nån som vill köra campainen med mig? :rolleyes: Vill gärna klara den på Legendary I så FAll Adda : myran11 har addat dig, vill klara av Halo Wars på legendary... lycka till med det! (Y) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg