Xcango Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Heeey mitt CSS funkar int det står spelet är inte tillgängligt just nu försök igen lite senare!! va är de för fel snälla Hjälp .. Jag har startat om datorn Steam med... Jag har 1 skin installerat.. Ska jag av installera spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 (redigerat) Heeey mitt CSS funkar int det står spelet är inte tillgängligt just nu försök igen lite senare!! va är de för fel snälla Hjälp .. Jag har startat om datorn Steam med... Jag har 1 skin installerat.. Ska jag av installera spelet?Testa att stänga av steam så eller vänta ett tag så brukar det funka. om det inte funka så testa att installera om css Redigerat 26 Februari 2009 av RySs3N Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Använder du pacsteam eller undeadpatch eller pacCafe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 27 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 äääh jag vet inte men jag avänder de valiga!?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg