ille Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Tja jag vill bli admin! Vet nån hur jag ska bli det :lol:? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Tja jag vill bli admin! Vet nån hur jag ska bli det :lol:?Menar du att du vill bli admin på en server?? För då måste du har gjort servern eller din kompis har gjort den så han kan lägga till dig som admin annars så kan du inte bli admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Tja jag vill bli admin! Vet nån hur jag ska bli det :lol: ? off topic:Seriöst onödig tråd on topic: Du frågar admin om du kan bli admin?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ille Skrivet 27 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Nej jag menade om nån kan hjälpa mig att li admin men strunta i det har redan fått hjälpen av rySs3n tack! Nej jag menade om nån kan hjälpa mig att li admin men strunta i det har redan fått hjälpen av rySs3n tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg