Proccito Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Tja jag har hittat en mod som heter battleracer jag laddade ner den och allt funkar, men det finns inga banor och inga servrar min fråga är: vad är det för fel måste jag göra något mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 vilket BF? om det inte finns några servrar så kanske detinte är någon som har uppe en server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 BF2 men servarna skiter jag i det är banorna jag inte får fram, alltså offline Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 BF2 men servarna skiter jag i det är banorna jag inte får fram, alltså offline Har du laddat ner banorna då? De finns ju i en egen torrent/nedladning... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Vilken ska jag gå in i: client eller server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 testa båda men tror inte det är server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg