TheKingOfEvil Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 hej allihoppa :) Kände för att öppna en diskussion om det skulle vara kul med ett nytt Pkm Guld och Silver Typ i stil med FireRed och LeafGreen. Det har jag började drömma om sen FR o LG släpptes...:) Är jag ensam ? :P eller finns det fler ? Och kan det vara möjligt att det finns planer om detta ? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 det vore kul om det kom, jag skulle definitivt köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 det vore kul om det kom, jag skulle definitivt köpa det.Jag med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Light Gold, Dark Siler skulle typ kunna vara namn, kanske inte så bra men det skulle funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Vad sägs om glowing gold och shining silver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Det lät bra, fast då kan folk koppla det till fejk-spelet Shiny Gold Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Är inte nåt sådant planerat? Jag tycker mig minnas att jag hört något om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 jag visste inte att det fanns ett fake-spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Det är rätt kul. Pokémon Shiny Gold alltså. Dom har gjort om en Firered rom och hackat den så den har blivit ett nytt Pokemon Guld. Här är länken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Det finns en film på youtube om att dom ska göra remakes av Gold och Silver.Mendet är inte säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 AAAAA :P Min önskan gick i uppfyllelse ^^ Heart Gold och Soul Silver !!! :P Heart Gold ska bli mitt lätt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Heart Gold och Soul Silver Till DS Bekräftat Sök på Serebii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg