Hoppa till innehåll

Önskan...:)


Rekommendera inlägg

Hmmm, det kommer ALLTID en remake till pokemon spelen, tex ruby och sapphire= emerald. gold silver = crystal. diamond och pearl= platinum :) så jag ska nog vänta tills dom släpper, kanske, Sense Crystal? (kom på det namnet själv)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmmm, det kommer ALLTID en remake till pokemon spelen, tex ruby och sapphire= emerald. gold silver = crystal. diamond och pearl= platinum :) så jag ska nog vänta tills dom släpper, kanske, Sense Crystal? (kom på det namnet själv)

Lol, det är inte remakes, de har ju bara lagt till lite grejer som att man kan få legend Pokémonen i samma spel från respektive spel innan. På så vis kan Nintendo tjäna mer pengar utan att behöva göra ett helt nytt spel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

Hur vet du det?

 

När försäljningen minskat för HG och SS så kanske det kommer ett nytt crystal.

Inte för att jag tror det skulle komma på några år då, men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur vet du det?

 

När försäljningen minskat för HG och SS så kanske det kommer ett nytt crystal.

Inte för att jag tror det skulle komma på några år då, men ändå.

Nejp inge nytt Crystal dom säger det i en youtebe video som hette HGSS update July nåt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej.

Någon som vet vad videon hette och kan länka till den?

Jag mindes inte datumet på vad videon hette.

Jag har lite nyheter:

Enligt ett franskt spelmagasin ska HGSS komma julen 2009 till EU!!!MEN detta är osäkert så bli inte överlyckliga i onödan plus det första HGSS eventet kommer......................................................................Bara till japan(f#n och h#lvetets j#vlar!!!! :verymad: )för det här är ett bra ett som man kan ladda ner till sin pokéwalker så man får området Yellow Forest där man kan få Pikachus med "speciella moves" som kanske Fly eller Dig.

^

l

l

l

Osäkert!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ny info på HGSS:

Safari Zone finns nu i Cianwood city i vest och man kan göra om den själv om man vill.Pokemon Bug catching contest är tillbaks samt pokemon Fishing contest från animén finns också med.Apricornens återvänder samt pokebollarna man kan göra av dom men nu odlar man berries och apricorns i sin rygga/väska istället.Mewto kanske kommer va med i spelet.Battle frontier finns nu i Olivine city.Eusine(Suicune galningen från Crystal)är med i spelet så ett nytt Crystal kommer ej till våra butiker.Det var allt för mig än så länge så go´natt o sov gott

 

-Slapparen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...