Tortilla Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 min mikk till datan har slutat funka..... förr funka den fin fin men efter ja installera om operativsystemet på sluta den funka, har jag missat något eller måste jag hämta hem ett program? :o har installerat alla skivor jag fick med till datan. Snälla hjälp mig vill kunna snacka över cs och ventrilo igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Vad är det som inte funkar? Operativsystem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Installera ljudkortsdrivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 2 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 tack :) det funkade :P xD var någon sak med utagen på datan som hade problem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.