Embla Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Har en liten undran om hur man gör för att flytta till magistaden. Har samlat ihop en massa saker som jag fått av olika köpmänn och guldmynt, undrar nu om man får med dem när man värker familjen eller hur gör man för att flytta dit...vet att man måste ha 1000 gulgmynt för att få bo i ett hus iden staden....Embla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Vilken Magistad? Menar du den som man kan flyga till när man har blivit häxa? Ifall du menar den så går det inte att flytta dit.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aida66 Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 vilka the sims behöver man för att kuna bli häxa da och hur blir man häxa???????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Ja ha... Du menar The Sims 1 såklart, men man kan inte flytta till Magiska landet som finns med The Sims 2 Livet i Lägenhet. Okej en liten regel kan ´vi göra... Man säger vilket The Sims det är från och med nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Docklisa Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 (redigerat) Fast ett svar vore kanske på sin plats ändå;) Dessutom känner man ju igen sig, vett ja! :) Sims 1 makin magic: när du är i kvarters skärmen eller familjskärmen (minns inte helt) kan du välja en ikon som leder dig till magistaden. Snabbaste eller kanske säkraste sättet att få ihop pengarna snabbt är nog att uppträda på den där scenen med vattengrav, tyckte jag iallafall B) Redigerat 25 Mars 2009 av Docklisa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Jag tog hem en mod sak från Simnånting X) En pengapåse så man kan ta t.ex 250 mynt per gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg