prophet Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Funkar för mig 15:44 - ComHem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 (redigerat) Kommer inte fram nu 15:30 med ComHem. Någon annan?15:48: Kommer fram med Glocalnet Redigerat 3 Mars 2009 av 360boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Dom gör bara lite uppgraderingar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Hade de lyckats köpa Sealand hade de sluppit rättegångar och svenska staten. Men sidan funakr 16:01 Bredbandsbolaget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Jag läste på en nyhetshemsida att staten tvingar bredbandsoperatörer att blocka PirateBay, verkar som dom har gjort det nu lr är det bara för mig som den inte funkar Allså alla såhär är det ju. TPB har alltid genom åren stängts av och på osv då och då, ganska ofta faktiskt.Och tänk på nu då när dom sitter i åtal, då händer det oftare. Vänj er XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Jag läste på en nyhetshemsida att staten tvingar bredbandsoperatörer att blocka PirateBay, verkar som dom har gjort det nu lr är det bara för mig som den inte funkar Allså alla såhär är det ju. TPB har alltid genom åren stängts av och på osv då och då, ganska ofta faktiskt.Och tänk på nu då när dom sitter i åtal, då händer det oftare. Vänj er XD Nej, dom uppdaterade bara sidan.Läs deras forum. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg