Wetterl Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Skrivet 3 Mars 2009 Här kanman snacka allt om hack-spel, som t.ex hur bra det går på Shiny Gold Eller om någon vill ha tips på hur man gör det bra så kan man skicka in det Själv håller jag på med ett, det är ett omgjort Emerald, men jag undrar omnågon vet hur man gör för att ändra öppningsbilden och öppningstexten (Där när det står vad spelet heter och är en bild på en legendarisk och man ska klicka START)
fredu Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Skrivet 3 Mars 2009 Hur hackar man pokemon-spel?? Behöver man en rom?!
Wetterl Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2009 Jepp, och man behöver massa olika program för att kunna göra det bra
Wetterl Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2009 Advance Map, advance Starter, Advance Text m.m. (För GBA-spelen)
fredu Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Skrivet 3 Mars 2009 Advance Map, advance Starter, Advance Text m.m. (För GBA-spelen)Ok..
Wetterl Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2009 Ok, men fortfarande undrar jag på min fråga som står i första inlägget, Vet någon hur man ändrar Start-bilden och Start-Texten
Rekommendera inlägg