Sofie99 Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Hej Jag undrar hur man får kattungar/hundvalpar i sims2 djurliv? Jag kollade på speltipsen men förstod ej. Nån som kan hjälpa mig? /sofie99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sofie99 Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 snälla svara! /sofie99 igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 (redigerat) Hur får man hundvalpar irl?...Para två katter/Hundar Redigerat 5 Mars 2009 av GumPirate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 snälla svara! /sofie99 igen. Det är barförbjudet :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Så här gör du (Vi säger att du vill ha kattungar): 1. Gör en familj med med en sim och två katter, en honkatt och en hankatt. 2. Flytta in familjen i ett hus och fixa en hundkoja till familjen. 3. Gör så att simmen är vänner med katterna och att katterna gillar varandra. Ett tips är att du öppnar fuskrutan (Ctrl+Shift+C) och skriver: boolProp ControlPets on. Du kan du styra djuren och trycka på katterna och göra så att de nosar och leker med varandra. 4. Efter en stund kan simmen trycka på den ena katten och välja Försök skaffa kattunge med... och välj den andra katten, så har katterna myspys och får så gulliga kattungar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg