fredu Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 (redigerat) Hej! Jag skulle vilja ha en Arceus, Lugia, Ho-Oh, Deoxys, Celebi, Entei, Jirachi eller Shaymin! Kan ge MewTwo, Rayquaza, Groudon, Kyogre, Tyrannitar osv! Om du är intreserad så kan du fråga om jag har någon speciell! OBS! Tar emot hackade Pokemoner! Min Friend Code! FC: 4425 4084 2765 2621 8201 0185 NAMN: FREDU Om ni vill tradea så PM:a er Friend Code och namn till mig!! Redigerat 6 Mars 2009 av Fr3Du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Okwj, nu känner jag mig n00ig, men har bara havt Diamond i ca 3 veckor, men, vart ser man sin Friend Code Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Okwj, nu känner jag mig n00ig, men har bara havt Diamond i ca 3 veckor, men, vart ser man sin Friend Code1. Du är inte n00b om du bara har haft det i 3 veckor!2. Du måste ha Pal Pad och ha anslutit till WFC nångång! Ingen som vill byta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Okwj, nu känner jag mig n00ig, men har bara havt Diamond i ca 3 veckor, men, vart ser man sin Friend Code1. Du är inte n00b om du bara har haft det i 3 veckor!2. Du måste ha Pal Pad och ha anslutit till WFC nångång! Ingen som vill byta? Alla kanske inte är inne på fuska.se och kollar var 40 min, ha lite tålamod! ;) ONT: Nej, jag vill inte byta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Okwj, nu känner jag mig n00ig, men har bara havt Diamond i ca 3 veckor, men, vart ser man sin Friend Code 1. Du är inte n00b om du bara har haft det i 3 veckor! 2. Du måste ha Pal Pad och ha anslutit till WFC nångång! Ingen som vill byta? Alla kanske inte är inne på fuska.se och kollar var 40 min, ha lite tålamod! ;) ONT: Nej, jag vill inte byta... Haha.. Du har rätt..Men jag har dåligt tålamod :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Visste att man behövde anslutning och Pal Pad, har haft båda, fast nu funkar inte den anslutningen längre :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 En liten fråga bara xD Vad är pal pad och vars köper man en sån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Pal Pad är en Key Item man får, minns inte vart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Finns den på Ruby? har faktiskt aldrig hört talas om den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 (redigerat) Finns den på Ruby? har faktiskt aldrig hört talas om den. Nej den finns inte på Ruby bara till D/P/P. Redigerat 3 Mars 2009 av AxeMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 6 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Ingen som vill tradea :( ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 jag vill :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg